Tuesday, October 28, 2014

Promosi ESP | 4 Hari Lagi

Sudah hampir ke penghujung Oktober rupanya. Hanya 4 hari lagi kita akan memasuki bulan November. Jadi, promosi ESP atau Energizing Soy Protien akan berakhir tidak lama lagi. Jangan lepaskan peluang anda untuk memilikinya dengan harga yang terendah. Banyak kelebihan dan manfaat ESP jika diamalkan secara konsisten. Saya sendiri sangat teruja dengan perubahan diri sejak mengamalkan ESP.

Saya nak kongsi sedikit pengalaman saya sejak amalkan ESP. Antaranya badan saya bertenaga walaupun saya perlu bekerja lebih masa. Di tempat kerja pula, saya tiada masa untuk berehat, makan atau bersembang. Kerja yang diarahkan tidak pernah putus. Sangat memenatkan namun saya masih bertenaga untuk bangun pagi esoknya. Badan saya juga berasa ringan apabila saya bangun dari tidur. Rasa kepuasan dan tidur yang lena. Ini kerana saya dah membuang sisa toksin dari tubuh yang menyebabkan badan rasa berat, letih dan tidak bermaya. 

Selain itu, saya dapat rasakan perubahan kulit saya. Kulit menjadi semakin lembut dan gebu. Akhir-akhir ini saya kerap tidur tanpa menyapu losen pada tapak kaki dan tangan saya. Sebelum ini kulit cepat kering kerana terdedah kepada penghawa dingin. Dengan amalkan ESP, saya tak perlu risau tumit kaki merekah. Ia merawat kulit saya dari dalam. Kulit juga tampak lebih cerah dan parut semakin pudar berbanding dulu.

Antara manfaat lain ESP shaklee adalah:

  • Membaiki pigmentasi - ESP dapat membantu mengatasi masalah kedutan dan pigmentasi kulit.

  • Merawat masalah rambut - membantu membaiki masalah rambut seperti rambut cepat beruban, rambut rapuh dan keguguran rambut.

  • Baik untuk prostat - genistein yang terkandung dalam kacang soya terbukti keupayaannya mengekang pertumbuhan dan perebakan sel kanser. Ia memusnahkan radikal bebas di dalam sel badan sebelum ia menukarkan sel DNA kepada sel kanser. Ia juga sangat baik dalam pemulihan ovari, uterus, menopaus dan pembesaran prostat.

  • Ibu mengandung - memberi tenaga dan mengurangkan tekanan sewaktu mengandung

  • Ibu menyusu - sangat bagus untuk ibu yang ingin memperbanyakkan susu ibu dan memberi susu ibu sepenuhnya kepada bayi.

Antara testimoni pengguna yang mengamalkan ESP


Berminat nak cuba juga? Dapat ESP sekarang dengan harga promosi dari saya. Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.






1 comment:

  1. Sayangkan promo ESP dah tamat.... Nasib baik sempat grab juga 1 can pada hari last...


    Gambar Baby Che Ta Dan Zain Saidin

    ReplyDelete