Saturday, October 25, 2014

Khasiat VIVIX

Ramai pengguna shaklee jatuh cinta pada VIVIX!!!!!!! Kenapa ye? Jom baca lebih lanjut untuk ketahui khasiat VIVIX kepada semua orang. Sehingga semua orang yang pernah mencuba Vivix jatuh cinta yang amat kepadanya.


Inilah rupa Vivix

Vivix dihasilkan untuk melambatkan penuaan pada tahap selular level. Ia dihasilkan melalui kajian penyelidikan selama bertahun-tahun. Adunan fitonutrien proprietari yang terkandung dalam Vivix, memanfaatkan kuasa anggur muscadine yang jarang ditemui dan resveratrol, menghasilkan ramuan 10x ganda lebih efektif dari resveratrol sahaja dalam melambatkan mekanisma utama penuaan selular.


Vivix memberi impak kepada empat mekasnisma utama penuaan pada tahap sellular. Antara kesan utama kepada pengguna adalah:

1. Melindungi dan membaiki sellular DNA.

Zaman moden kini, kita tidak terlepas daripada unsur radikal bebas. Setiap hari sel tubuh diserang oleh beribu serangan radikal bebas yang boleh merosakkan DNA dan mengganggu fungsi sel. Ramuan Vivix dapat membantu melindungi dan memperbaiki sellular DNA.


2. Memberi kesan positif kepada pengawalan genetik

Pengawalan genetik menyumbang kepada kemerosotan umur pada tahap sellular. Vivix dapat membantu mengaktifkan satu pengawalan gentika utama yang membantu melambatkan penuaan tahap sellular.

3. Menggalakkan biogenesis mithochondria

Haa..apa tue biogenesis dan mithochodria? Dengan bahasa yang mudah, menggalakkanpembentukkan baru penjana tenaga. Mitochondria iaitu penjana tenaga di dalam sel menghasilkan tenaga yang diperlukan oleh kita. Apabila kecekapan mitochondria menurun, fungsi sel turut menurun. Jadi, Vivix menggalakkan boigenesis (pembentukkan baru) mitochandria untuk meningkatkan tahap tenaga di dalam sel.

4. Melambatkan pembentukkan protin AGE (Advanced Glycation End Products)

Penimbunan berlebihan protin AGE boleh menyebabkan kerosakkan tahap sellular yang akan menggangu keutuhan sel dan panjang umur. Ramuan Vivix dapat melambatkan pembentukkan protin AGE.

Selain itu, Vivix sangat sesuai bagi sesiapa yang ingin menjaga kesihatan mereka seperti:

  • kesihatan jantung
  • kesihatan otak
  • kesihatan sistem imun
  • kesihatan sendi
  • perlindungan antioksidan
  • peningkatan tenaga pada tahap sellular


Berminat untuk menjadi salah seorang penggun dan pencinta Vivix? Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.