Friday, October 24, 2014

ESP Pemberi Tenaga yang Saya Perlukan


Beberapa minggu nie tersangatlah sibuk. Kerja selalu balik lewat malam. Sebelum nie memang tak boleh nak bersengkang mata lama-lama, tak boleh nak fokus kerja, dan cepat penat. Alhamdulillah dengan ada nya ESP shaklee, badan dapat tenaga yang berpanjangan. Walaupun penat tapi dapat bangun awal keesokkan hari untuk kerja lagi. Boleh dikatakan balik rumah je memang terus tidur. Sebelum nie balik kerja sempat juga memasak dan dan membasuh baju, tapi sekarang semua tue dah tak dihiraukan. huhu..memang tahap apa dah hidup nie.


Macam tak percaya je sejak amalkan ESP, badan boleh bertahan dengan keadaan yang dialami kini. Nama pun Energizing Soy Protein kan. Dah terbukti minuman tambahan pembekal tenaga. Sesiapa yang cepat penat, memang bagus amalkan ESP. Perlu juga periksa badan tue ada toksin tak. Macam mana nak tahu badan banyak toksin tak? Boleh periksa kesihatan atau ketahui simptom toksin dalam tubuh. 


Banyak kelebihan ESP nie..kan....

Nak bertenaga macam saya juga? Boleh hubungi saya untuk pertanyaan dan tempahan.




4 comments:

  1. kesian ika...makin lama makin kurus la klu terus begini..

    Makin Berusia Makin Sukar Hamil

    ReplyDelete
  2. Aah mmy..dah makin kurus dah pun nie..baru je naik badan dah mcm turun balik nie...bfast dan lunch mmg tak sempat. telan vitamin shaklee jew..dah nak balik order dinner siap2 kat kedai bawah opis..

    ReplyDelete
  3. ESP sememangnya pembekal tenaga... Rindu akan ESP ku juga... hihihi

    ReplyDelete
  4. saya suka ESP sebab ESP dapat membantu memudarkan parut saya...

    MASTER TOUR TERENGGANU 2014

    ReplyDelete