Monday, September 08, 2014

Manfaat Utama Vita-Lea

Multivitamin merupakan vitamin penting untuk menyokong keperluan nutrisi makanan harian untuk mengekalkan kesihatan yang baik dan menguatkan sistem imun. Untuk mengekalkan kesihatan optimum, saya menyarankan untuk mengambil Vita-Lea sebagai makanan tambahan.


Kenapa Vita-Lea penting? Vita-Lea merupakan suplement asas. Ini terbukti kerana ibu menyusu, ibu berpantang, yang menginginkan zuriat (menambahkan kesuburan), ibu mengandung dan individu yang ingin menambahkan berat badan memerlukan multivitamin. 

Vitalea dikatakan multivitamin terbaik kerana mengandungi 23 vitamin dan mineral yang dapat membantu kesihatan mata, hati dan sistem imun dalam jangka masa panjang.


Vitalea mengandungi dua kali lebih antioksidan, kalisum, magnesium, beta karotena, selenium, vitamin K, boron dan biotin dan berfungsi:
~ mencegah kerosakan fungsi imun berpunca daripada radikal bebas
~ membantu pembinaan dan kesihatan tulang
~ melindungi paru-paru dan prostat
~ membentuk vitamin A untuk mata
~ mengekalkan kesihatan jantung dan saraf
~ menyokong proses pengeluaran tenaga

Sesuai untuk lelaki dan wanita

Manfaat Vita-Lea

Memberi Tenaga - membekalkan tenaga, kecergasan tubuh dan kekuatan mental, membantu fokus dalam kerja atau kelas dan meningkatkan memori.

Metabolisma - membantu dalam stimulasi metabolisma.

Keupayaan Sistem Produktif - Penting kepada kanak-kanak dan remaja yang sedang membesar.

Pelengkap Nutrisi - kekurangan pelbagai vitamin dan mineral penting akibat amalan diet yang tidak seimbang terutama mereka yang mengamalkan sayuran (vegetarian) dan anaemia.

Membantu Pertumbuhan Sel Pada Tubuh - Menyediakan asas nutrisi, memastikan pertumbuhan dan perkembangan sel baru, membantu proses tumbesaran, pertumbuhan rambut, otot, kulit serta menjaga kesihatan tiroid.

Melindungi Organ - Melindungi buah pinggang, jantung dan hati.

Berminat? Hubungi saya untuk pertanyaan dan tempahan.

Farhana * SID 1165794
Sms/Whatsapp/Telegram 014-8216308

1 comment:

  1. Banyaknya manfaat Vitalea!


    GEMUK AIR?
    Apa tu? Ha, baca sini http://bit.ly/1nTVg91

    ReplyDelete